محققان می گویند نوشیدن چای سبز از آسیب دیدن سلول های که منجر به سرطان، مریضی قلبی و سایر امراض دیگر می شوند جلوگیری می کند.یک تن از پژوهشگران دانشگاه بوستون ایالات متحده امریکا در تازه ترین تحقیقاتش گفته است:
چای سبز+صحت+تندرستی      همه     

چه کسی رای مثبت داده؟

چه کسی رای منفی داده؟

نظرات